« powrót

Nowoczesny system B2B

01.05.2014

W ostatnich dniach wdrożyliśmy system Multichannel Commerce – rozbudowaną platformę B2B, która pozwala na efektywniejsze prowadzenie sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów i poprawę standardów obsługi. Co to oznacza dla naszych kontrahentów?

 

 

Szybka obsługa
To przede wszystkim szereg korzyści wiążących się z poprawą jakości obsługi zamówień i reklamacji. Systemy B2B są wdrażane m.in. w celu automatyzacji czynności, które nie wymagają ingerencji człowieka (np. przyjęcie zamówienia), ograniczając znacznie czas potrzebny na wykonanie tej czynności oraz ilość zaangażowanych osób. Zamiast długiej wymiany maili między klientem a sklepem, platformy B2B automatycznie sprawdzają ilość dostępnych produktów na magazynie i przesyłają informację zwrotną do klienta. Skutkuje to nie tylko szybszym zrealizowaniem zamówienia, ale również lepszymi kontaktami z klientem, który na każdym etapie realizacji zlecenia może śledzić swoje zakupy w systemie. To duża wygoda dla kontrahentów - wszelkie informacje (m.in. związane ze zmianą statusu zamówienia, terminami realizacji, wysyłką) otrzymują oni bezpośrednio na maila.

 

Mniej błędów
Platforma B2B to także możliwość prowadzenia szeroko zakrojonych akcji promocyjnych i programów lojalnościowych. Dzięki wdrożeniu systemu B2B możemy zaoferować naszym klientom szerszy asortyment i większy wybór. Ułatwienia związane z gospodarką magazynową i prostsze tworzenie opisów towaru umożliwiły nam zwiększenie ilości produktów w naszym e-sklepie. Udało nam się również wyeliminować dużą część prostych pomyłek – platforma B2B pozwoliła na automatyzację wielu czynności, dotychczas realizowanych przez pracowników. Obecnie, dzięki automatycznemu przypisywaniu wszystkich informacji dotyczących transakcji do konta użytkownika oraz bezpośredniemu składaniu zamówień w systemie możemy uniknąć wielu błędów. Łatwiej i szybciej realizowane są także reklamacje – historia zamówień i powiązane dokumenty są od razu dostępne na platformie.

 

Komfort i funkcjonalność
Dużą zaletą wdrożenia platformy B2B Multichannel Commerce jest jej integracja z Impulsem – systemem klasy MRP II / ERP. Ich połączenie otworzyło przed nami możliwość znacznie lepszego dotarcia do klientów i poprawy większości procesów zarządzania i administrowania firmą w jednym systemie. Zaletą takiego rozwiązania jest nie tylko komfort codziennego korzystania oraz prosty dostęp do informacji, ale również doskonała funkcjonalność, na której skorzystali także nasi kontrahenci.

X

Dostęp dla partnerów handlowych

X

Produkt został dodany do koszyka


Przejdź do koszyka


X

Uwaga! Brak możliwości zamówienia większej ilości!

Proszę sprawdzić koszyk, gdyż ilośc która została dodana przekracza aktualny stan magazynowy




X

Przekroczenie przyznanego kredytu kupieckiego

Nastąpiło przekroczenie twojego limitu kupieckiego o .. zł brutto
Twój wolny kredyt kupiecki wynosi .. zł brutto

Aby kontynuować zamówienie:
  • Zmodyfikuj zawartość koszyka do wartości wolnego kredytu
  • Wybierz inny sposób zapłaty niż przelew terminowy
  • W celu zwiększenia przyznanego kredytu kupieckiego skontaktuj się z opiekunem handlowym lub pod ogólnym numerem telefonu 61 835 00 26




X

DODATKOWY RABAT!


Zobacz więcej